Is Arie Boomsma wel of niet gay? Doe mee met de poll en geef jouw antwoord

Arie Boomsma heeft het gehad met de mensen die vinden dat hij uit de kast moet komen. De presentator krijgt namelijk bijna dagelijks te horen dat hij uit de kast moet komen. Arie, die bemind wordt door ongeveer heel vrouwelijk Nederland, is de verdenkingen meer dan zat, en wil er het liefst niet meer op reageren.

"Het is zo vermoeiend", vertelt Arie maandagavond in het VPRO-programma Ze Is Van Mij. "Ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn. Ik ga echt niet zeggen: 'ik ben geen homo'. Maar ja, laat het ze maar doen."

De presentator, wiens relatie vorig jaar na veertien jaar strandde, is daar af en toe nog kapot van. "Ik heb wel een traantje weggepinkt ja. Soms als ik er nog aan denk, kan het ook nog wel."

Arie werd afgelopen week door de lezers van Jackie verkozen tot meest begeerde vrijgezel van 2011. Hij nam het stokje over van zanger Waylon die onlangs ging samenwonen met zijn Annemijn. (Bron: Telegraaf.nl)

Reacties

Populaire posts van deze blog

En hier is het filmpje van de kasteel poeper Els Uytterhoeven.

Video: Weer een Belgische politica betrapt op buitenseks. Met een ander dan haar man!