Video: Schokkende beelden van wat de sadistische Kaddafi familieleden met je doen wanneer je niet doet wat ze zeggen

Nog een slachtoffer van het regime van Kaddafi in Libië. In het luxueuze huis van zoon Hannibal Kaddafi vond een cameraploeg van CNN kindermeid Shweyga Mullah, verbrand en ernstig verminkt.

De vrouw zou straf gekregen hebben van de moeder des huizes, Aline, omdat ze niet gehoorzaamde.

Klik hier voor de video maar pas op, de beelden kunnen als zeer schokkend worden ervaren

De dochter van Aline en Hannibal, zoon van Muammar Kaddafi, huilde onophoudelijk. Toen nanny Shweyga Mullah weigerde haar te slaan, werd ze meegenomen naar de badkamer. Daar werd de 30-jarige vastgebonden, kreeg ze tape over haar mond en werd ze overgoten met kokend water.

Het slachtoffer werd geholpen door een bewaker, maar werd in het ziekenhuis ontdekt en terug gehaald naar het huis van de Kaddafi's. "Drie dagen lang liet ze me niet slapen", zegt Mullah. "Ik stond buiten in de kou, zonder voedsel. De rest van het personeel mocht me niets geven. Ik had zelfs geen water."

Het kindermeisje heeft zware brandwonden over haar hele lichaam. Ze draagt een hoofddeksel om de ernstige verwondingen op haar hoofd te verbergen. De meest recente wonden zijn drie maanden oud, maar Mullah heeft amper medische hulp gekregen.

Mullah heeft een jaar voor de Kaddafi's gewerkt, maar is nooit betaald. "Nu wil naar het ziekenhuis, maar ik heb geen geld om mijn behandeling te betalen. Ik heb niets meer." (Bron: Telegraaf.nl)

Reacties

Populaire posts van deze blog

En hier is het filmpje van de kasteel poeper Els Uytterhoeven.

Video: Weer een Belgische politica betrapt op buitenseks. Met een ander dan haar man!